ROZKŁAD DNIA
Godzina |
Zajęcia |
Opis |
07:30-08:45 |
Poranne Aktywności |
Przywitanie, wspólne poranne gry i zabawy edukacyjne |
08:45-09:00 |
Poranne Ćwiczenia |
Poranny śpiew, ruch, taniec: kalendarz, dni tygodnia, pogoda itp. |
09:00-09:20 |
Poranna Gimnastyka |
Zabawy ruchowe i zajęcia sportowe kształtujące sprawność fizyczną – wdrażanie do bezpiecznej zabawy i korzystania ze sprzętu sportowego - Ćwiczenia na otwartym powietrzu jeśli możliwe |
09:20-09:25 |
Toaleta |
Kształtowanie czynności samoobsługowych, higienicznych przed śniadaniem. |
09:25-09:40 |
Śniadanie |
Pora śniadaniowa |
09:40-09:50 |
Toaleta |
Kształtowanie czynności samoobsługowych, higienicznych po śniadaniu. (Mycie rąk, buzi, mycie zębów) |
09:50-11:50 |
Zajęcia programowe |
Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela tj. aktywność intelektualna, rozwijanie mowy i myślenia, kształtowanie umiejętności czytania i przygotowywanie do nabywania umiejętności pisania, edukacja matematyczna, wprowadzanie nowych treści i umiejętności ze wszystkich obszarów działalności edukacyjnej, rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem obcym nowożytnym - angielskim. |
11:50-12:00 |
Toaleta |
Kształtowanie czynności samoobsługowych, higienicznych przed obiadem. |
12:00-12:30 |
Przerwa Obiadowa |
Dzieci spożywają obiad - ciepły posiłek w stołówce szkolnej zapewniony przez catering bądź przyniesiony z domu |
12:30-13:00 |
Odpoczynek |
zależnie od grupy: drzemka, muzyka relaksacyjna, czytanki |
13:00-14:00 |
Zajęcia programowe |
Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela tj. aktywność intelektualna, rozwijanie mowy i myślenia, kształtowanie umiejętności czytania i przygotowywanie do nabywania umiejętności pisania, edukację matematyczna, wprowadzanie nowych treści i umiejętności ze wszystkich obszarów działalności edukacyjnej, rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem obcym nowożytnym - angielskim. |
14:00-15:30 |
Świetlica lub zajęcia dodatkowe |
Zabawy ogólnorozwojowe. Praca nad koordynacją i motoryką, gry stolikowe a także prace porządkowe i obserwacje przyrodnicze w ogrodzie. Czas na placu zabaw. Dodatkowe zajęcia do wyboru, wyszczególnione w odrębnym planie (Np. zajęcia przyrodnicze, sztuki walki, kółko muzyczne, gra na instrumentach, kółko plastyczne, jazda na łyżwach) |
15:30-16:30 |
Świetlica |
Czas wolny |
16:30 |
Koniec dnia |
Do zobaczenia jutro! |